Вы находитесь здесь: Главная > Музыка > Музичні лайви на озері Сиваш та горі Піп Іван: як пройшов третій сезон EVE8

Музичні лайви на озері Сиваш та горі Піп Іван: як пройшов третій сезон EVE8

Ужe трeтій рік пoспіль кoмaндa EVE8 влaштoвує лaйви укрaїнськиx музикaнтів нa мaльoвничиx лoкaціяx пo всій крaїні, трaнслюючи сeти нaживo. Нeщoдaвнo зaвeршився трeтій   сeзoн шoу, який зібрaв нaйвідoмішиx сaундпрoдюсeрів Укрaїни. Свoї сeти вoни зігрaли нa тлі нeймoвірнoї прирoди – нa oзeрі Сивaш, у зaтoплeнoму сeлі Бaкoтa, нa гoрі Піп Івaн, біля Стaніслaвськиx круч тa нa oстрoві Бeрeзaнь.   Прoєкт ствoрeнo зa підтримки Укрaїнськoгo культурнoгo фoнду.

Щo рoбить кoмaндa EVE8?

EVE8 –   цe фoрмaція зaxoплeниx людeй, які зaпустили прoєкт із вeликoї любoві дo музики і   крaїни. Ідeя прoєкту прoстa і вoднoчaс нeбaнaльнa – зaписувaти лaйви музикaнтів біля істoричниx тa прирoдниx пaм’ятoк, у місцяx, які зaслугoвують нa увaгу всьoгo світу Тaким чинoм прoєкт oxoплює oдрaзу дві мeти: пoкaзує Укрaїні тa світoві тaлaнoвитиx музикaнтів – і привeртaє увaгу дo туристичнoгo пoтeнціaлу нaшoї крaїни

«Нaші сaндупрoдюсeри нe пoступaються зaxідним у мaйстeрнoсті», –   рoзпoвідaє кoмaндa EVE8. –   Тoму нaм вaжливo, щoб прo цe знaли нe тільки пoцінoвувaчі eлeктрoннoї музики, aлe й ширoкa aудитoрія. Тoму ми вигaдaли цeй прoєкт: нaм зaxoтілoся пoєднaти культурні пaм'ятки із сучaснoю музикoю. Пoкaзaти їxню синeргію, в рeзультaті якoї нaрoджується щoсь aбсoлютнo нoвe. Дo тoгo ж, уплив eлeктрoннoї музики нa сучaсну культуру сьогодні вже неможливо ігнорувати: в Європі клуби, -де   грають електронну музику, вже (давно отримали статус культурних осередків та інституцій; це більше, ніж місце угоду кому) розваги, – це живий і   енергійний простір, дескать народжуються нові сенси. Оборона це ми мріємо і в Україні».

Улітку розпочався третій   время года проєкту. Він складається з п'яти лайвів, які зіграли у неймовірних куточках країни: хуторок Бакота у Дністровському каньйоні, Рожеве озерцо у Херсонській області, холм Піп Іван у Карпатах, острів   Березань та Станіславські кручі. І якщо раніше у фокусі уваги була архітектурна спадщина країни, в таком случае цього разу увага привернута поперед питань екології й   природних багатств.  

«Новий проєкт –   ради ті неймовірні та дійсно унікальні місця країни, які нам слід оберігати. Щоб цю красу бачили отнюдь не лише   ми з вами, а і наступні покоління. Нам хотілося показати, що це маловыгодный просто гарні місця ради подорожей, –   це тёта, чим Україна може пишатися, насчет що треба розповідати   усьому   світові. Наприклад, Рожеве озерко, де зіграла сет Poly chain, безлюдный (=малолюдный) поступається своїми властивостями   Мертвому морю –   чи знають оборона це всі? Таких місць в Україні безліч   –   вони мають колоссальный потенціал і зовсім недооцінені».

Запис проєкту –   це, з одного боку, велика робота професійної команди EVE8 із   понад 20 людей; з іншого боку, локації диктують свої видение, тому музикантам та продюсерам надобно було підлаштовуватися під природні умови, погоду тощо.   Раньше слова, усі капкан грають   нажмво   –   це принципова особливість проєкту EVE8. «У цьому унікальність моменту, який більше безграмотный повториться, –   кажуть організатори. –   Якщо монтувати ефір, ефект если інший, тож ми завжди записуємо лайви. Ми хочемо зафіксувати й   залишити в історії саме пункт живої творчості».

Які музиканти взяли судьбина у проєкті

Учасники другого проєкту –   це найвідоміші українські санудпродюсери, музику яких знають очень за межами України. Одна з них –   Александр Закревська, вона ж Poly Chain. Poly Chain співпрацює із західними лейблами BAS.Kolektyw, Transatlantyk та Standard Deviation. Виступала нате Boiler Room, Скелет, Veselka та много с тех пор воды утекло полонила серця фанатів електронної музики завдяки своєму оригінальному і багатошаровому “ламаному” саунду –   від розслабленого ембієнту впредь до електро; від введення у убежище медитації до ритмічних переломів. Александр відіграла сет у дуже особливому місці – це Лемурійське Рожеве озерцо у Херсонській області, одна з унікальних природних локацій, якими яко славиться Україна.

Ще Водан учасник третього   сезону –   музикант Дмитро Ліхачов, разве Zymosis. Він експериментує з жанрами –   це psychill, ethno, downtempo, ambient і new classical, створюючи ни крошки нове звучання. Zymosis відіграв сет біля Станіславських круч –   у мальовничому місці, дескать Дніпро та Південний Буг зустрічаються з Чорним морем, формуючи затоку. Ради словами Zymosis, локація перевершила всі його очікування. «Звісно, я приблизно уявляв собі, що я гратиму, потому что завжди є улюблені треки, але я по кінця не розумів, як це если в контексті цього місця. Я був вражений, наскільки воно красиве, і получи, мій погляд, воно ідеально вписалося в стилістику сета, чи я в нього.   Найважливіше, що дає Україні проєкт EVE8 –   це сучасна широкоформатна просвещенность. Симбіоз історичного, візуального та музичного плану. Впевнений, у нас є ще багато без- менш гарних місць –   мрію зіграти там».

Ще одна легендарна локація дісталася харківському дуету Komponentе & Kurilo –   вони зіграли сет у затопленому селі Бакота, що розташоване нате Поділлі. А ось к музиканта Володимира Гнатенка   натхненням стали Карпати. Гнатенко досвідчений у прямих ефірах –   він електронний музикант, який виступає винятково з лайвами. Нате його рахунку виступи в Closer, Otel’, Kultura Zvuka, Стрiчка, Чертеж х Boiler Room, фестивалі Brave! Factory Festival, Rhythm Büro: Natura.   Полем с целью його творчості стала найвисокогірніша обсерваторія в Україні –   Білий Мешок, що на горі Піп Іван.

А хорда артисти   iokloo (молодий ветрено техномузикантів Максима Курушина та Дениса Солов‘янчика з Києва) відіграли   свій сет получи, мабуть, найневідомішій локації зі всього списку –   острові Березань посеред Чорного моря, місці з тисячолітньою історією, мол колись знаходились давньогрецький Днепр(!) і храм Афродіти.  

Оборона синергію музики й природи

Успіх проєкту й   кожного лайву окремо залежить від синергії, що виникає між музикою і   природою. До сего времени має скластися: і настрій сету і музикантів, і пятый океан самого місця. Наприклад, як було з лайвом харківського дуету Komponentе & Kurilo. Музикантам випало щастя грати сет у Бакоті –   затопленому селі   получи и распишись Поділлі, яке вперше згадується як місто у літописах 1240 року. Колись у печерах Бакоти засновник Києво-Печерської Лаври Антоній   заклав скельний чоловічий монастир, що функціонує і сьогодні. С налета Бакота – це   вкриті зеленим килимом пагорби, оточені водой.

«Ми хотіли створити зв'язок між природою та музикою, я вважаю, це добре вийшло у нашому лайві», –   каже музикант Євген Курило. Його доповнює другий игрок дуету, Komponente. «Я живу держи східній Україні, тому раніше никак не чув про це місце. Коль отримав запрошення, відразу відкрив Гугл і побачив, що їхати поперед локації 800 км. Місце здивувало своєю історією і поки що первісною красою. У незвичайному місці з такою історією,   держи природі, свою музику сприймаєш якось інакше, особливо. Це пробуджує найкращі емоції, створює мicтично-магiчний настрій та викликає натхнення створювати нові композиції, ще цікавіші в аранжуванні і   смисловому навантаженні».

Зі   слів   музиканта, важливість проєкту полягає в тому, що він показує дивовижні історичні місця України, які навіть исполнение) місцевих незнайомі, що вже казати   оборона туристів з інших країн. «Він відкриває нам раніше маловыгодный відомі локації, що перехоплюють лар і викликають почуття гордості после нашу країну. Також проєкт розвиває українську електронну сцену, поєднуючи як нових, бесцельно і досвідчених музикантів, чого нам (до бракує, щоб конкурувати з   іноземними сценами світу. Окрема подяка ради режисерську роботу командi проєкту», –   каже Komponente


Любовник усієї команди в цьому сезоні –   Рожеве лиман, або озеро Сиваш, дескать свій незвичний сет відграла   Poly Chain. Сиваш –   унікальне природне явище у Європі. У світі ми можемо знайти лише   три аналоги –   Мертве лавина, затоки Кара-Богаз-Мяч і   Велике Солоне водоем в США. Ось що розповіла ради свій виступ хозяйка артистка:

«Один з головних плюсів музичної карьєри – це подорожі. Я за много лет) тому назад хотіла відвідати озерко просто так, или коли мене запросили, я була дуже щаслива. Ще перед запрошення на цю локацію я вже затвердила свою EP з німецьким лейблом Die Orakle під назвою Lake Lemuria (Лемурійське Озерцо, альтернативна назва Рожевого озера), сиречь вийшло символічно. Цей виступ я   порівняла би тільки з Boiler Room 2019 року, тому що я могла собі дозволити грати менш танцювальний і більш гармонійний, «слухабельний» матеріал. Вийшло таке собі дівчаче електро.  

EVE8 –   це, мабуть,   найпрофесійніша знімальна общество, з якою мені доводилося працювати (sorry boiler). Перший проєкт був присвячений замкам і фортецям –   це було дуже доречно, ибо показало цікаві місця України під отрезок времени пандемії, коли було заборонено їздити следовать кордон. Більше уваги туристів – більше грошей нате реставрацію таких споруд. Цього року тематика проєкту була сфокусована нате   унікальних природних локаціях країни. Завдяки EVE8 і професійним зніманням усі ці місця можуть привернути більше уваги і, можливо, навіть чималі інвестиції. В мене ще багато закордонних локацій попереду, але круто було би повернутися в Український Крим, возьми гору Клемент’єва, -де багато десятиріч поспіль мій дідусь Олександр Дашивець улаштовував польоти возьми дельтапланах».

Проєкт створено после підтримки Українського культурного фонду

Дивіться виступи музикантів в YouTube-каналі EVE8

Комментарии закрыты.